Wachttijden per locatie

Hieronder vindt u de wachttijden voor volwassenen per locatie.

Wegens de vele aanmeldingen kan onze wachttijd oplopen tot 14 weken voor start behandeling.

Dit geldt voor al onze locaties in Regio-West en Regio-Oost.  

Wegens de vele aanmeldingen kan onze wachttijd oplopen tot 14 weken voor start behandeling.

Dit geldt voor al onze locaties in Regio-West en Regio-Oost.

Houdt u hier rekening mee als u zich bij ons aanmeldt.

Wegens de vele aanmeldingen kan onze wachttijd oplopen tot 14 weken voor start behandeling.

Dit geldt voor al onze locaties in Regio-West en Regio-Oost.

Houdt u hier rekening mee als u zich bij ons aanmeldt.

Wegens de vele aanmeldingen kan onze wachttijd oplopen tot 14 weken voor start behandeling.

Dit geldt voor al onze locaties in Regio-West en Regio-Oost.

Op onze locatie Hardinxveld-Giessendam is momenteel zeer beperkt (tot geen) mogelijkheid voor een behandeling. De wachttijd kan daardoor oplopen tot meerdere maanden.

Houdt u hier rekening mee als u zich bij ons aanmeldt.

Wegens de vele aanmeldingen kan onze wachttijd oplopen tot 14 weken voor start behandeling.

Dit geldt voor al onze locaties in Regio-West en Regio-Oost.  

Houdt u hier rekening mee als u zich bij ons aanmeldt.

Wegens de vele aanmeldingen kan onze wachttijd oplopen tot 14 weken voor start behandeling.

Dit geldt voor al onze locaties in Regio-West en Regio-Oost.  

Houdt u hier rekening mee als u zich bij ons aanmeldt.

Er zijn momenteel meer aanmeldingen dan wij aankunnen. Daarom hanteren wij per 20 november 2022 een aanmeldstop voor diagnostiek trajecten voor volwassenen.

Heeft u een verwijzing voor een diagnostiek traject? Neem dan contact op met de zorg- of wachtlijstbemiddeling van uw zorgverzekering.

Onze excuses voor het ongemak

De wachttijd hangt samen met verschillende factoren.

De wachttijd gaat in na onze bevestiging van uw aanmelding en duurt tot de start van de behandeling.

Bent u flexibel bent wat betreft locatie, tijdstip, type behandelaar en type behandeling? Dan kunt u vaak op kortere termijn starten.

Heeft verschillende voorkeuren? Dan kan de wachttijd oplopen tot de langst genoemde wachttijd. U kunt hierin zelf een keuze maken op het aanmeldformulier.

Lange wachttijd? Kies voor zorgbemiddeling.

Moet u lang wachten tot uw behandeling start? Of kunt u zelfs niet starten wegens een intakestop? Dan heeft u de keuze om contact op te nemen met de afdeling zorgbemiddeling van uw zorgverzekeraar.

Uw zorgverzekeraar kijkt dan of u ergens anders in zorg kunt komen.

Budgetplafonds Zorgverzekeraars

Jaarlijks krijgen wij een budgetplafond toegekent vanuit de zorgverzekeraars.

Door deze budgetten kunnen wij helaas niet altijd aan de behandelvraag voldoen zoals wij dat zouden willen. Hierdoor zijn onze wachttijden soms langer dan wenselijk.

Door de budgetverdeling kan de wachttijd per zorgverzekeraar verschillend zijn.

Bent u benieuwd waar uw zorgverzekering onder valt?

Kijk naar ons verzekeraars overzicht om te zien bij wie u verzekerd bent.